DIVERSOS

dilluns, 7 de juliol del 2014

Mostra de labors i manualitats

Bona nit !!

Us demano perdó per trigar tant a fer una entrada al meu blog. No es que no hagi fet res de res, tot el contrari, he estat treballant molt i molt.

Us ho explico, vaig de fira. Si Si vaig de fira.

Ja fa uns mesos, la Lourdes de puntdecreu-loula hem va convidar a participar en una fira a Ripoll. No m'ho vaig pensar gaire. No tenia res a perdre.

Amb molta il·lusió, tant jo com la Meritxell, la meva filla, de lesbambesverdes varem decidir que hi anavem.

Quan acabi, us prometo ensenyar-vos tot el que he fet ( encara no he fet les fotos !! )

Us deixo el cartell, per si us animeu.




Un petonas i fins despres de la Fira !!!!

4 comentaris:

  1. Ens ho passarem molt be. Espero que no plogui. Fins aviat, petons.

    ResponElimina
  2. Molta sort !!!!!! segur que vos ho passareu molt be.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Disfrutad a tope!
    Seguro que será un éxito!
    Ya nos contarás
    Un besito
    Rosana

    ResponElimina
  4. Molt bé! m'alegro molt que provis aquesta nova experiència, segur segur que sortirà molt bé, t'ho mereixes per tot l'esforç que estàs fent. Molta sort!!! una abraçada

    ResponElimina

Moltes gracies pels vostres comentaris !!!